הצוות

לבניית אתר איכותי נדרש צוות איכותי של אנשים יוצאים מן הכלל, וזו הסיבה שאת האנשים איתם אני עובד (כמו גם את הלקוחות שלי) אני בוחר בפינצטה ורק אחרי בדיקה מדוקדקת של איכות העבודה שלהם אני יוצא עימם לדרך.

כמעט לכל פרויקט יש אתגרים משלו וכדי להתמודד עימם בצורה הטובה ביותר אני נהנה לשתף פעולה עם מעצבים גרפיים, כותבי תכנים, מתכנתים, יוצעים אסטרטגיים, אנשי יח"צ, צלמים ועוד, כולם אנשי מקצוע מעולים – כל פרוייקט לפי הצרכים שלו.

כתיבת תוכן

בין אם האתר אמור לשרת להפצת מידע של העמותה שלכם או לעבוד כמכונה משומנת לייצור לידים לעסק שלכם, צריך לדעת בדיוק איזה תוכן ישרת הכי טוב את מטרת האתר.

האתר הוא מגש לתוכן הטקסטואלי שמסייע להגדיר אתכם בפני קהל הגולשים שלכם. תוכן מדוייק מסייע לכם להשיג מהאתר בדיוק את מה שאתם צריכים ממנו ולגולשים שלכם לקבל ממנו בדיוק את מה שהם חיפשו (ואם זה נעשה ממש טוב, גם את מה שאתם רציתם שהם ימצאו אצלכם).

באחת התחנות המקצועיות שלי פעלתי ככתב טכנולוגיה ומחשבים באתר "נענע". מימיי שם למדתי על יצירת תכנים לאינטרנט, למדתי על כתיבה המניעה לפעולה ועוד.

אנשי הקשר שרכשתי בעולם העיתונות המקוונת והסטארטאפים, ביניהם חלק מכותבי התוכן מהשורה הראשונה בישראל, מלווים אותי עד היום ואני שמח להיעזר בהם לטובת הפרוייקטים שאני מעורב בהם.

גרפיקה

לכל עסק יש סיפור, ערכי ליבה וחזון.
הדרך לספר את הסיפור שלכם ולייצג את הערכים המלווים את העסק היא דרך עבודת מיתוג מדוייקת – כזו היודעת להעביר באמצעות לוגו, קו עיצובי ומסרים ויזואליים את המסר הנכון ללקוחות הפוטנציאלים שלכם.

המעצבים הגרפיים עימם אני עובד מגיעים ממגוון רחב של סגנונות וניסיון ואני יודע לסייע ללקוח לבחור במעצב הנכון עבורו מבין שורה של מעצבים, וזאת מתוך מבחר של סגנונות עבודה ועלויות המתאימות לכיס של הלקוח.
בשל העובדה שבתחילת דרכי המקצועית עסקתי גם בגרפיקה (חוק אצבע: גרפיקאי=טכנאי, מעצב גרפי=מהנדס) אני יודע שני דברים:

  1. כמעט תמיד אעדיף שמעצב מומחה יעשה את העבודה.
  2. יש לי שפה משותפת עם מעצבים – אנחנו יודעים לעבוד ביחד בצורה שמאפשרת ללקוח להיות לקוח.

ביותר מדי מקרים שמתכנתים ומעצבים נפגשים הלקוח נאלץ לתפקד כגננת/מתורגמן – העובדה שאני מגיע מרקע גרפי ועובד עם שורה של מעצבים שיש לנו כבר היסטוריית עבודה משותפת מאפשרת ללקוח להינות מתהליך רציף, יעיל ונטול חיכוכים מיותרים.

תוכנה

הרגל השלישית עליה נשען אתר טוב (או דף נחיתה או מיניסייט וכדומה) היא הרגל התיכנותית.

המומחיות הגדולה של שותפי אולג גנשאפט ושלי היא בידע הטכני הנדרש כדי למסגר את עבודת התוכן בקוד איכותי ומדויק ככל הניתן, כזה שיאפשר לגולשים ולגוגל לאהוב את התוכן שלכם ולגרום להם לעשות בדיוק את מה שאתם רוצים שהם יעשו (הכנס צחוק מרושע כאן).

בחרנו להתמחות בוורדפרס, מערכת ניהול התוכן הפופולרית בעולם – מערכת שמאפשרת לכם (הלקוחות) להיות בשליטה באתר שלכם ולהעלות אליו מאמרים, מוצרים, תמונות ועוד, מבלי הצורך שהמתכנת יחזיק לו את היד על כל צעד ושעל.
במסגרת המומחיות שלנו אנו יודעים לעבוד עם ערכות פרימיום קיימות או לייצר ערכות התאמה Taylor madeלפי צרכים מדוייקים של הלקוח.

אנחנו בונים אתרים שפועלים היטב בעיצוב רספונסיבי (כזה המותאם לתצוגה אופטימלית במחשבים שולחניים, טאבלטים וטלפונים חכמים).

אנו מייצרים קוד איכותי ומדוייק שמשפיע לטובה על הדרך שבה מנועי החיפוש סורקים את האתר. בכתיבה שלנו אנו שמים דגש על זמני טעינה מהירים – כאלה שמוודאים שהלקוח לא מזדקן תוך כדי המתנה לאתר (או גרוע יותר: נוטש לפני שהאתר עלה) ועל בנייה שמסייעת לך להתחבב על הגולש ולהביא לו את התוכן שהוא מחפש ללא מכשולים טכניים מיותרים.

לצורך בניית האתר המוצלח ביותר עבורך אנו משתפים פעולה עם אנשי מקצוע מצוינים, מתוך נקודת הנחה שכשכל אחד מהמעורבים בפרוייקט הוא לא פחות מנפלא, האתר ייתן לך וללקוחות הפוטנציאליים שלך את הערך הטוב ביותר.

ליצירת קשר, התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם.